MARKA HOTELU – zbyt cenna rzecz aby ją psuć lub tracić.

MARKETING HOTELU MIĘDZY ROZUMEM A KONIECZNOŚCIĄ Cz.1

MARKA HOTELU – zbyt cenna rzecz aby ją psuć lub tracić.

BRAND ASSESSMENTkompleksowa ocena aktualnej pozycji lub potencjału  biznesu hotelowego. Rzetelnie wykonane badanie potencjału marki ma pomóc w znalezieniu różnic pomiędzy przyjętymi założeniami planu marketingowego a realnym jego wykonaniem w określonym przedziale czasowym.

W dzisiejszych czasach ery Internetu i nieskrępowanego dostępu do wszystkich informacji o wszystkim czas świeżości rynkowej nowych projektów hotelowych lub usług wprowadzanych do obiektów istniejących jest coraz krótszy.  Dlatego jednym z najważniejszych elementów prawidłowo działającego marketingu obiektu jest regularna i dogłębna analiza potencjału marki /jeżeli ją już mamy/ lub produktu hotelowego. Ponad 65% gości zostawia MARKĘ kiedy nie dostaje wymaganych przez siebie informacji lub jest niezadowolona z pobytu. Prawidłowo i rzetelnie wykonany audyt marki bezpośrednio wpływa na 3 podstawowe filary zwiększenia obłożenia i przychodów obiektu:

 

Pozyskanie NOWYCH GOŚCI

Sprawienie aby WYDAWALI WIĘCEJ

Spowodowanie POWROTU GOŚCI

Zrzut ekranu 2018-08-31 o 132816png

Możemy samodzielnie wykonać prawidłowo ocenę potencjału swojej marki hotelowej wg wskazówek zawartych w poniższym artykule lub oczywiście skorzystać z pomocy branżowych konsultantów /ale proszę - PRAKTYKÓW którzy bezpośrednio prowadzili obiekty, mieszkali w nich, odnosili sukcesy i ponosili porażki/.