wielopoziomowe doradztwo na etapie przed inwestycyjnym /opracowanie pomysłu na hotel, studia wykonalności i biznes plan, inwestorskie wizyty studyjne w obiektach pasujących do profilu założeń biznesowych/
pełny zakres wsparcia w fazie przed i po otwarciu obiektu 

brand assessment /ocena potencjału i możliwości istniejącej oraz nowej marki hotelowej / specjalizacja obiekty niesieciowe, sanatoryjne, wellness & spa

plany naprawcze dla istniejących obiektów

efektywne plany marketingowe i szkolenia

nowatorskie projekty dla branży hospitality 

autorskie rozwiązania dla branży wellness & spa 

przygotowanie obiektów historycznych do funkcji komercyjnych  /10 prestiżowych obiektów prowadzonych w fazie pre i post opening/



prev next

Goście oczekują głębszego związku z MARKĄ i jej WAROŚCIAMI.

Wybiorą tylko te produkty i usługi które zainteresują ich bezpośrednio i ... ZIGNORUJĄ RESZTĘ. 

W nowych projektach nie wystarczy skopiowanie nowatorskich idei naszych konkurentów. Dzisiejszy Gość pragnie uczestniczyć w nowych trendach, które wyraźnie wyróżnią go na wielu poziomach. Pragnie autentycznych PRZEŻYĆ, harmonijnie zestawionych z otaczającym środowiskiem, odpowiedniej architektonicznej oprawy oraz doznań kulturalnych. Koncept biznesu może się obronić tylko wtedy, jeżeli dodatkowo reakcją Gościa będzie ENTUZJAZM i EMOCJE /tylko wtedy taki Gość powróci i będzie rekomendował nasz hotel innym potencjalnym klientom/.

Nie da się także prowadzić z sukcesem marketingu hotelowego wierząc tylko w cudowne narzędzia internetowe które stosują wszyscy i w podobnym lub takim samym zakresie.

DLA KAŻDEGO OBIEKTU MOŻNA OPRACOWAĆ CO NAJMNIEJ KILKA UPC - UNIKALNYCH PUNKTÓW GOŚCINNOŚCI - za pomocą których można dodatkowo wyróżnić się na rynku oraz zyskać nowych i oddanych gości.