Celem mojej pracy jest dostarczenie kompleksowych rozwiązań dla branży hospitality, usprawniających efektywność i zyskowność prowadzenia biznesu hotelowego oraz projektów turystycznych.
Pracuję nad własnymi, autorskim rozwiązaniami dla marketingu hotelowego oraz branży wellness&spa.
Jako prelegent i wykładowca występowałem na ponad 20 seminariach, szkoleniach i konferencjach branżowych. Prowadziłem także wykłady na podyplomowych studiach z zakresu zarządzania obiektami hotelowymi.
Przy tworzeniu projektów opieram się na małej i sprawdzonej grupie managerów i branżystów z różnych dziedzin posiadających wieloletnie praktyczne doświadczenie z zakresu architektury, prawa, informatyki, funduszy unijnych oraz zarządzania obiektami i projektami hotelowymi /jak Grzegorz Jarzębski /wieloletni manager resortu Głęboczek, Villa Park Med&SPA oraz No.4 Residence czy Krzysztof Stęplowski /marketinghotelu.pl/.
W swojej działalności staram się być postrzegany jako rzetelny i wiarygodny doradca, dostarczający swoim Klientom ponad standardowych usług i informacji, potrzebnych do tworzenia nowych projektów lub optymalizacji istniejącej działalności gospodarczej tak, aby wspólnie wykreować unikalną MARKĘ GOŚCINNĄ.
Inspirują mnie także podróże studyjne w różne rejony świata – zarówno w ramach prowadzonych projektów z Inwestorami hotelowymi jak również moje własne poszukiwania. Odwiedziłem ponad 40 wiodących obiektów hotelowych na świecie /zamki, pałace, SPA środowiskowe, obiekty motywacyjne, obiekty medyczne, historyczne obiekty miejskie/ – spotykając się z ich właścicielami, architektami oraz managerami szukając inspiracji do nowych projektów oraz poznając tajniki ich sukcesu rynkowego.
Duża część mojej profesjonalnej działalności zawodowej
Od samego początku była związana z różnymi obiektami historycznymi i przygotowywaniem planów rozwoju rynkowego dla nich. Zarówno do zaistnienia jako nowych, komercyjnych obiektów hotelowych jak również przystosowaniem ich do funkcji rezydencji prywatnych. Największe, kompleksowe projekty związane były z obiektami które są położone poza ośrodkami miejskimi /m.in: Pałac w Krześlicach, Pałac Wiejce, Zamek Kliczków, Dwór Chotynia/ ale w związku z szybkim rozwojem segmentu turystyki miejskiej i kulturowej w obiektach historycznych wykonywałem też projekty dla obiektów które muszą ,,zaistnieć” na zwykle bardzo konkurencyjnym rynku w miastach /walka o te same grupy klientów także ze strony innych segmentów hotelowych/ np. Chopin Boutique B&B.
Jednym z głównych problemów na linii Inwestor – Konserwator Zabytków są zwykle sprawy związane z dodatkowymi, usługowymi funkcjami obiektu /których nie było w oryginalnym okresie budowy/ oraz częściami wellness&SPA.
Ze względu na szereg wymaganych dodatkowych pozwoleń, ekspertyz i ścisłą współpracę na etapie planowania i projektu architektonicznego /także z prawidłowym określeniem funkcji marketingowych obiektu/ z właściwymi urzędami biur Konserwatora Zabytków projekty ,,historyczne” wymagają od Inwestorów zatrudnienia konsultantów z praktycznym, doświadczeniem rynkowym w tej dziedzinie. Dotyczy to także firm współpracujących.