Goście oczekują głębszego związku z MARKĄ i jej WARTOŚCIAMI.
Wybiorą tylko te produkty i usługi które zainteresują ich bezpośrednio i … ZIGNORUJĄ RESZTĘ.
W nowych projektach nie wystarczy skopiowanie nowatorskich idei naszych konkurentów. Dzisiejszy Gość pragnie uczestniczyć w nowych trendach, które wyraźnie wyróżnią go na wielu poziomach. Pragnie autentycznych PRZEŻYĆ, harmonijnie zestawionych z otaczającym środowiskiem, odpowiedniej architektonicznej oprawy oraz doznań kulturalnych. Koncept biznesu może się obronić tylko wtedy, jeżeli dodatkowo reakcją Gościa będzie ENTUZJAZM i EMOCJE /tylko wtedy taki Gość powróci i będzie rekomendował nasz hotel innym potencjalnym klientom/.
Zapoznaj się z moją ofertą
Moja oferta
Wielopoziomowe doradztwo
Brand assessment
Nowatorskie projekty dla branży hospitality
Inwestorskie wizyty studyjne
Plany naprawcze dla istniejących obiektów
Autorskie rozwiązania dla branży wellness & spa
Pełny zakres wsparcia w fazie przed i po otwarciu obiektu
Efektywne plany marketingowe i szkolenia
Przygotowanie obiektów
Szkolenia motywacyjne i marketingowe, dla właścicieli i kadry zarządczej hoteli, resortów wellness oraz sanatoriów
Gościnność usługowa i wykorzystanie wszystkich jej elementów do zbudowania udanego planu marketingu / filary gościnności, storytelling, guest experience etc/.
W programie szkoleń miedzy innymi:
- przewidywania rozwojowe dla branży hospitality do 2025 roku
- przystosowanie hoteli niesieciowych, wellnes&Spa oraz sanatoriów do nowych segmentów gości
- omówienie produktu najlepszych hoteli tych segmentów/wizyty studyjne/ wraz z dostosowaniem go do polskich realiów
- dlaczego nie wszystkie zyskowne koncepcje związane są z dużymi wydatkami marketingowymi